Hallo lezers!

Hallo allemaal,

Ik ben Rachel Getrouw.
Ik heb sinds een paar maanden een Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC_QDMFPrR1Y-nbrCziJu6nw en heb besloten nu ook te gaan bloggen.

Ik wilde al een tijdje gaan bloggen alleen ik was bang dat ik veel spelfouten zou maken..
Ik heb de stap toch durven te zetten!

Op mijn blog kunnen jullie heel veel vinden!
Zoals:

  • Artikelen over mijn kanaal
  • Artikelen over uitstapjes die ik maak
  • Artikelen over reizen
  • Reviews over bepaalde producten

En natuurlijk nog veel meer!

Ik ben benieuwd naar wat ik over een jaar bereikt heb met zowel met mijn blog als met mijn kanaal!

Ik plaats een aantal keer per week een nieuw artikel!

Tot de volgende keer!
Dit ben ik!

2 thoughts on “Hallo lezers!

    1. Hoi Kayleigh!
      Hoe moet ik auto correctie you gotta love it opvangen?
      Dat ik spelfouten maak of dat de auto correctie soms vreselijk irritant is? hihi!
      Ik heb net een kijkje genomen op je blog en het ziet er echt heel mooi uit!

      Kisses

      Like

Geef een reactie

