Review Pereyra.fashion

Hoi allemaal,

Vandaag is er een pakketje van Pereyra.Fashion binnengekomen.

Pereyra.Fashion is een webshop dat sinds een paar weken is gestart!
Ze hebben nu alleen nog een Instagram page maar de webshop wordt binnenkort gelanceerd!

Ik heb dit rokje ( zie foto hieronder) uitgekozen.
Schermafbeelding 2015-09-22 om 16.32.43

Zelf ben ik totaal niet van de rokjes en de jurkjes, maar dit rokje viel heel erg bij mij in de smaak.

Het rokje kostte 20 euro en het zag er hetzelfde uit als op de foto’s.
De spullen die zij op de site verkopen zijn te koop voor een redelijk betaalbare prijs!

De rok is gemaakt van leer en aan de bovenkant zit er een rand van elastiek.
De rok is niet te lang maar ook niet te kort!
Hieronder volgen een aantal foto’s waarmee ik het rokje heb gecombineerd:

Schermafbeelding 2015-09-22 om 16.33.10

Schermafbeelding 2015-09-22 om 16.44.25

Het pakketje heb ik natuurlijk uitgepakt in een video!
Ook heb ik 4 manieren laten zien hoe ik deze skater shirt het liefst combineer:

UNBOXING PEREYRA.FASHION + 4 WAYS TO STYLE A SKATERS SKIRT

Schermafbeelding 2015-09-22 om 16.45.52
Dit was de blog van vandaag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Ik zou het leuk vinden als je in de reacties zou achterlaten wat je van het rokje vind!

Kisses, Rachel

Instagram page Pereyra.Fashion

6 thoughts on “Review Pereyra.fashion

Geef een reactie

