REVIEW ‘ELF’ CONCEALER

Hoi allemaal,

Het is een tijdje geleden sinds ik mijn laatste blog bericht heb geschreven!
Ik vond het weer eens tijd voor een review!

Ik heb de afgelopen week op http://www.eyeslipsface.nl een concealer besteld.
In drogisterijen was ik steeds opzoek naar een concealer in mijn huidskleur maar helaas vond ik die niet.
Toevallig zag ik een kleur die wel heel erg op mijn huidskleur leek op de site van ‘ELF’.

IMG_0213

Dit is hem dan. De concealer voor een egale tint in de kleur SPICE.
IMG_0203

Mijn gezicht zonder concealer en foundation.

IMG_0204

Onder mijn rechteroog bracht ik een stipje aan zodat je de kleur in vergelijken tot mijn eigen huidskleur kon zien.

IMG_0205

Ik bracht 2 strepen onder mijn ogen aan en nam een gekke ‘ninja’ pose aan :p.

IMG_0206

Hier zie je de concealer in uitgeblende vorm en ik bracht ook een stipje aan op mijn voorhoofd omdat ik daar een lelijk litteken van een pukkeltje heb zitten..

IMG_0207

Hier heb ik de concealer uitgesmeerd onder mijn ogen en op mijn voorhoofd.

PicMonkey Collage

Hier zie je de before en after.
Ik zie duidelijk een verschil en het heeft mijn gezicht zeker een egalere uitstraling gegeven!

IMG_0212

Dit was mijn MOTD met de concealer van ‘ELF’.
Ik ben heel erg tevreden over het product, raad het zeker aan en ik je zult hem zeker weten weer een keer voorbij zien komen!

Dit was het voor vandaag!
See you next time!

Kisses, Rachel

Geef een reactie

