VERANDERING

Hee hee,

Ik zit nu heerlijk op mijn bed in mijn ochtendjas met heerlijke sloffen aan mijn voeten dit artikel te schrijven <3.

blog bloggie

Misschien is het je al opgevallen dat ik een nieuwe banner heb!

rachel banner.png 5 hihaho

Dan zul je wel denken een nieuwe banner? Dat is toch geen big deal?
In dit geval wel. In vergelijk tot mijn oude banner kun je zien dat er geen vaste upload dagen in staan.
Dit heeft meerdere redenen..

  • Ik vind het fijner om video’s te uploaden wanneer ik wil en zo kom ik ook minder in tijdnood.
  • Met collabs is het makkelijker, want met vaste upload dagen (bijvoorbeeld dinsdag en zaterdag) en de collab video komt op een woensdag online dan moet je voor drie video’s in een week zorgen….
  • Soms heb ik van die weken dat ik 3 video’s in een week wil uploaden en dat gaat nu gemakkelijker.
  • Ik merkte een tijdje terug dat ik mijn video’s van in de zomer en een paar daarna best afgeraffeld vond en was er gewoon niet tevreden over… Dat kwam vooral door de tijdnood. Je zult nu wel denken, tijdnood? Het maakt toch niet uit als je je video een dag later online zet of een keer geen video.. Dat maakt ook niet uit maar bij mijn kijkers moet ik mij dan verantwoorden want die wachten natuurlijk op een video.

Ik hoop dat ik een beetje een goeie uitleg heb kunnen geven!
Ik ga nu (jammer genoeg) verder met het leren van Natuurkunde!

Fijne avond <3, Kisses Rachel

https://www.bloglovin.com/people/rachelgetrouw-15300723

 

Geef een reactie

